Za prva tri meseca ove godine u Novom Sadu je ukradeno 40 automobila, a gotovo svaka druga krađa, iako je prijavljena po nepoznatom izvršiocu, rasvetljena je, govori statistika novosadske Policijske uprave.
Mi sto vozimo skupa kola, bar neki od nas, smo ih kupili na kredit. Onda lepo ugradis zeder / sapu + izmestis OBD i odes i uplatis kasko i to je to. Nismo svi lopovi ali svi zivimo u lopovskoj drzavi. A za dusebriznike odakle novci, dva posla prvi od 8 do 16 i drugi od 22 do 6.
Jedina kontrola za otpade je da materijal kao što su kablovi, bar oni koji se mogu naći samo na dalekovodima ili u tom slučaju kablovu u zemlji koji se koriste za telekomunikacije mogu na otpad prodati samo firme koje se bave ugradnjom istih. Uz naravno dokaz odakle su i zašto završavaju na otpadu.
Isto tako i za šahtove, da samo one firme koje održavaju infrastrukturu kojoj pripada šaht može da proda (polomljen ili ne) na otpad.
Naravno uz neko obaveštenje inspekciji od strane prodavca i kupca tj. otpada da je taj šaht kupio.
Inspekcije da obilaze otpade redovno i ukoliko nađu šaht bez potvrde, momentalno zatvaranje otpada ili enormno velike kazne. Pa se u tom slučaju ne bi vlasniku otpada isplatilo rizikovati zbog šahtova.
A za auta, samo uz saobraćajnu i prisustvo vlasnika da se može prodati na otpad, uz naravno obaveštenje u MUP-u da je auto prodat na otpad.
Izgleda vlasnici otpada predstavljaju dobar deo problema ovog društva.
Podsetio bih na slučaj u Zemunu kada su 5 miliona vrednosti radova i 7 dana bez komunikacija za 2500 građana izazvali lopovi koji su ukrali samo 2,5 metra kabla puta pet kablova (na razvodu kablova), za koje su dobili 56.000 dinara - i to na otpadu u istoj ulici maltene.
Tu bi trebalo uvesti elemente kontrole neyavisne od vlasnika otpada.
Lopovi se bacili na one koji nemaju zaštitu niti nekoga da malo ''pogura'' pronalaz auta.
Oni što vozaju skupa auta ili su ga kupili od kriminala ili imaju neku vezu kojom će lopov nagrebati, da li od policije ili će slučajno da se uklizne kada bude dolazio kući.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sve se više kradu "krševi" od automobila u Novom Sadu
Autor: Dnevnik
Novi Sad
•14.05.2016.
•16:45
Komentari 6
Podbarcanin
Drum
Isto tako i za šahtove, da samo one firme koje održavaju infrastrukturu kojoj pripada šaht može da proda (polomljen ili ne) na otpad.
Naravno uz neko obaveštenje inspekciji od strane prodavca i kupca tj. otpada da je taj šaht kupio.
Inspekcije da obilaze otpade redovno i ukoliko nađu šaht bez potvrde, momentalno zatvaranje otpada ili enormno velike kazne. Pa se u tom slučaju ne bi vlasniku otpada isplatilo rizikovati zbog šahtova.
A za auta, samo uz saobraćajnu i prisustvo vlasnika da se može prodati na otpad, uz naravno obaveštenje u MUP-u da je auto prodat na otpad.
Mile
Problem, nevidljiv?
Podsetio bih na slučaj u Zemunu kada su 5 miliona vrednosti radova i 7 dana bez komunikacija za 2500 građana izazvali lopovi koji su ukrali samo 2,5 metra kabla puta pet kablova (na razvodu kablova), za koje su dobili 56.000 dinara - i to na otpadu u istoj ulici maltene.
Tu bi trebalo uvesti elemente kontrole neyavisne od vlasnika otpada.
Drum
Oni što vozaju skupa auta ili su ga kupili od kriminala ili imaju neku vezu kojom će lopov nagrebati, da li od policije ili će slučajno da se uklizne kada bude dolazio kući.
Mirjo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H